Selasa, 15 Mac 2011

Herba untuk resdung nak hadiahkn untk c gadis , agak2 bekesan ke?


sebenarnya dah lama saya mencari2 ubat2 herba atau tradisional rawatan resdung, tadi bila terbaca kat wall kakjee fauziah abdul samad , tnampak kak jee postkn pic ni.maaf yek kak jee saye copy pic herba ni.baik lah saya namakan anak gadis saya tu c gadis ..awal2 lg c gadis dah pesan jgn bgtau nama manja dia kat blog .hehehehe..dah tau, malu le tu.sejak  usianye menjangkau 12 tahun sedikit demi sedkit dah menampakkn simptom2 terkena resdung, mula2 wajahnye d tumbuhi jerawat halus, mata merah, hidung akan berair di sebelah pagi, dan kerap kali bersin. mula2 tu saya tefikir jugak mugkin sbb perubahan hormon c gadis mengalami perubahan yg drastik..tp lama kelaman makin teruk, bukn masalah jerawat j..malah setiap hari dia kaan selesema di sebelah pagi.. macam2 petua tentang resdung c gadis telah cuba tapi hasilnya tetap sama..baru2 ni saya terbaca d blog  pakar howtow mengenai petua2 tentang resdung
antara gejala resdung


* Hidung tersumbat
* Lendir daripada hidung dan tekak
* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata
* Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang
* Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala di atas
* Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.

tapi macm biasa lah kita orang melaysia ni kaya dengan makanan..c gadis lah tak suka bepantang, semua dia bedal tak kiralah mkanan laut, ayam, udang dan telur serta belacan ..emmm..sambal belacan lah kegemaran c gadis.lepas ni nak try lah cari ubat herba yang kakjee share kat wall..harap2 ada lah kat sabah herba ni.terima kasih kak jee dan kawan 2yang bagi tips2 resdung ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI