SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS

SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS
keronsang liza mutiara sabah

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-PM DI PAGE @FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN
melalui email, mms atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI

Sabtu, 1 Januari 2011

Rempeyek kacang tanah


bahan2nye:
1 kampit tepong beras ( semua jenama boleh guna)
2 biji telur
4 cawan sntan dri 1 biji kelapa
3 sudu udang kering
1 sudu teh ketumbar, jintan manis, jintan putih
2 sudu serbuk kunyit
sedikit air kapur
kacang tanah d cuci dn d jemur.klu mlas x yah cuci pon x pe.
ikn bilis
minyak untuk mengoreng

caranye:
blender smua bhan kecuali ikn bilis dn kacang tanah
acuan lak d rendamkn dlm kuali bairkn ia panas
tuangkn adunan tepong ke dlm acuan dn baru d masukkn ikn bilis dn kacng tanah.klu ikn bilis dn kacng x melekat kt adunan, tuangkn semula lg adunan dlm acuan .pastu pandai2 lah ejas yek
bila dh siap jgn d cuci acuan rempeyek ni.biarkn dia m=beminyak dn balut dgn plastik yg ade sdikit minyak.supaya acuan x melekat bila kita nk gunakn lg.
(KLU ADUNAN TEPONG TU PEKAT TMBHKN AIR,KLU CAIR LAK TMBAHKN JE TPONG BERAS)

ni lah acuan rempeyek khas tempah dgn kawn masa tinggal d kuantan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.