Selasa, 13 November 2012

PERSOALAN TENTANG KOLAGEN ASLI RMPAI LAUT.



Gambar rajah menyatakan bahawa pengambilan RUMPAI LAUT KOLAGEN ASLI 100% adalah 5 bintang berbanding 1 1/2 bintang untuk peratus kenaikan berat badan. Ini kerana RUMPAI LAUT bertindak sebagai fiber dan protein , dimana anda akan rasa kenyan
g selepas pengambilan bahan tersebut.

Bagi yang takut mengalami GASTRIK selepas makan RUMPAI LAUT , jagan risau dan jangan takut sebab RUMPAI LAUT juga bertindak sebagi pelapik dalam perut anda dan memperbaiki lapisan-lapisan dalam perut anda . Maka dengan ini , RUMPAI LAUT bukan sahaja mampu menurunkan berat badan anda malahan ia menghindarkan anda daripada mengalami GASTRIK.
Tidak suka ·  · 



SOALAN : Apa beza PMC UNGU dengan PMC warna PUTIH ?
JAWAPAN : Khasiat pada PMC ungu dan putih adalah sama kecuali PMC UNGU memiliki tinggi kandungan ANTIOKSIDA nya. Dimana ia bertindak sebagai agen penghalang radikal seperti pencemaran , habuk , asap r
okok dan sebagainya. Ia juga bertindak sebagai agen awet muda.

SOALAN : Adakah khasiatnya bertukar sekiranya PMC dimakan atau diminum dengan bahan lain?
JAWAPAN : Tidak. khasiat di dalam PMC tidak boleh bertukar dengan sekadar campuran lain. Ia hanya boleh ditukar dengan haba yang sangat tinggi kerana ia bersifat PROTEIN.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI