Selasa, 13 November 2012

Nak tau kenapa saya jual KOLAGEN RUMPAI LAUT &SF BEAUTY ni??


Nak tau kenapa saya jual KOLAGEN RUMPAI LAUT &SF BEAUTY ni????


Dah 2 bulan lebih pakai sf ..inilah hasilnya. pernah pakai produk BML tp x mampu sbulan behabis 100 lbih .lepas tu pakai lak produk VN..tp hasilnye x mcm ni, dh setahun lebih pkai VN tapi kulit masih lgi bejeragat dan x sekata. Syukur Alahmdulilah lepas pakai SF BEAUTY dan Kolagen rumpai Laut sabah gred AAA, kulit mula cerah dan sekata, noda2 hitam pon dh x der..pakai SF ni 3 bln bru rm 100 ye. jimat dn terbAEKKKK. makan kolagen rumpai laut pulak, hari2 LAWAS...tu yang best, bdan dh x penat, muka rasa tegang sbb buat masker dan scrub,dah x sakit kepala lagi.kalau dulu2 mata asyik nak tidur je, mengantuk...siang mesti nk tidur kejap. sekrang mata dh segar bugar.. .lagi2 Encik suami ni kerjanya siang malm ikut Shif.kalau malam asyik mengantuk je walaupon dh tidur siang, sejak mkn kolagen rumpai laut ni , kata encik suami, badan terasa ringgan, mata dh x mengantuk. jerawat2 kecik kt belakang bdanya pon dah hilang


.SEbelum tu saya GOOGLE dulu info2 mengenai kolagen rumpai laut ni dan tanya kawan2, ipar duai ,bila dorang bagi komen2 yg positif dan dah nampak hasilnya, maka saya pon mencuba beli dulu sekilo ..perhhh, banyaknye.try lah masak segengam sperti suplier sarankan.mak aiii, bnyak pulak sampai 1 periuk nasi saya rebus dapat lah 1 jug lebih. 1 jug tu saya mkn dgn encik suami dkt 2 minggu gak nak habis. betol2 menjimatkan.pastu saya bgi anak lak kt anak2 mkn .

Badan kita ni ade banyak toksin dan kita dah banyak kehilangan kolagen dalam badan.2 minggu makan rumpai laut ni dh terasa perubahan dlm badn..dulu perot ni buncit sbb kuat sngt mkn dn minum AIS , sekarang perot pon dh mula kempis sikit hasil proses kolagen yang mencuci usus.kolagen rumpai laut ni umpama DETOX. DEngan bajet rm 60 (PRODUK SF BEAUTY & KOLAGEN RUMPAI LAUT SABAH) sebulan ckop jimat untk cantikkn kulit dan penjagaan kesihatan

(((SF rm30 sebulan dan colagen rm30 sebulan utk tampil cantik sentiasa x perlu produk2 mahAL)))contohnye..beli bulan 1januari SF BEAUTY,bulan 4 bru beli lagi.kannn dh jimat.x de lah bjet beratus2 untk kecantikan dalaman dan luaran.MURAHHH kan? heheheee


KOLAGEN RUMPAI LAUT SABAH NI SAYA JUAL 200GM ( kegunaan 5,6 minggu) RM30 termasuk POS LAJU. kalau nak beli sekilo PM saya.
kepada kawan2 yang berminat, boleh Pm dan sms 019-8013761.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI