Selasa, 20 November 2012

HARGA KOLAGEN RUMPAI LAUT ASLI 100% SABAH

Rumpai laut mengandungi kandungan mineral, asid amino dan beta karotein serta protein yang tinggi bagi membantu mengekalkan kolagen dalam kulit," Dr Muta Harah Zakaria, Pensyarah Jabatan Akuakultur Fakulti Pertanian, UPM.


nak lagi jimat?? jom beli  yang kilogram terus. sesuai sangat pada yang nak bisness..ayuh apa lgi jom order.











 rumpai laut yang di ambil segenggam , lepas di cuci dn rendam, kolagen ni akan kembang 3x ganda.jagn rendam banyak2 yek.


kolagen selepas di rendam, di cuci bersih2 dgn air limau  boleh mengurangkan bau hanyir .banyak kan ? tu baru segenggam..kalau banyak..emmm kang x muat lak periuk


masak dengan daun pandan banyak2 , semerbak je baunya. masak dengan 2 botol air mineral @ 1 botol 1/2 ...jaga2..jangn tinggalkan yek kolagen tu  dlm periuk tanpa di kacau..kang mendidih , membuak2 tumpah lak kolagen tu.rugi...1 hal lagi nak cuci, seksa betol melekit2 dapur (dh penah kena huhuhu)



lepas tu tapis lahh bila dah masak..sejukkn ..pastu msuk dlm peti ais


bila kolagen tu dah sejuk, pindahkn dlm bekas ni.masukkn dlm peti ais
bila nak mkan..ambil 1@ 2 sudu besar kolagen dan  masukkn dlm gelas serta cmporkn dgn 2 sudu jus sunquics @ apa2 jus..

PERHATIAN!!! ELAKKAN MINUM MINUMAN YG BERKAFIEN SPERTI TEH, KOPI DAN NESCAFE KERANA AKAN MENGURANGKAN VIT DAN AGEN PENCERAH


NAMPAK SEDAP KN??memang sedap bila kolegen yg di masak dgn daun pandan di gabungkan dengan jus oren..

untuk hasil yang lebih power, cepat dan pantas , makan dengan vitamin C pahang pharma

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI