Rabu, 20 Februari 2013

RUMPAI LAUT BOLEH KURUSKAN BADAN??

NAK KURUS?? NAK TAMBH BERAT??
info terbaru dapat dari cust2 saya sendiri hasil testimoni.(time kasih banyak2 atie)
untuk mendapatkan membuatkn perot kita sentiasa kenyang, minum kolagen selepas makan selang sejam @ 2jam..untuk menambahkn "berat" pada yg terlalu kurus, minum kolagen sebelom makan masa baru bgun tido.insyaAllah selera nak makan tu berkurangan, perot rasa penuh dn kenyang sentiasa..pastikan banyak minum air kosong ye.

Rumpai laut/pmc mengandungi Fiber dan Protein dimana ianya mampu membuat anda berasa kenyang.

INGIN MENGURUSKAN BADAN TANPA BERLAPAR,TANPA SENAMAN,TANPA KESAN SAMPINGAN??? RUMPAI LAUT LA JAWAB NYA!!

Pengambilan RUMPAI LAUT KOLAGEN ASLI 100% adalah 5 bintang berbanding 1 1/2 bintang untuk peratus kenaikan berat badan. Ini kerana RUMPAI LAUT bertindak sebagai fiber dan protein , dimana anda akan berasa kenyang selepas pengambilan bahan tersebut.

Bagi yang takut mengalami GASTRIK selepas makan RUMPAI LAUT/PMC , jangan risau dan jangan takut sebab RUMPAI LAUT/PMC juga bertindak sebagai pelapik dalam perut anda dan memperbaiki lapisan-lapisan dalam perut anda .

Kesimpulannya..RUMPAI LAUT bukan sahaja mampu menurunkan berat badan anda malahan ia menghindarkan anda daripada mengalami GASTRIK.

apa lagi..jom lah try bermula dgn  20ringgit je sebungkus kegunaan sebulan, jimat dah x perlu lagi nak beli prud0k kurus yg mahal2 hanya makn rumpai laut anda boleh slom melim cam lisa surihani.cewwahh..nak lagi bagus dan cepat berkesan (dalam seminggu lah) makan dgn vit c  x kisah lah vit apa2 pon yg penting vit c.
tapi nak kurus kena bnyka minum air kosong yek kalau boleh 8 gelas sehari..mkn rumpai tu selepas makn sarapan  ..bila malam lak mkn selepas mkn mlm jam 8 mlm kita bias amkn mlm lepas sejam kemudian kita minum lah rumpai ..pastu rehat2 sikit bru ZZZzzzz..hehehe..ok apd ayg berminat nak order pm saya di fb atau whatsupp @sms 019-8013761
hrga amat berpatutan 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI