SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS

SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS
keronsang liza mutiara sabah

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI

Selasa, 19 Februari 2013

eye mask collagen rm 2 sekeping


EYE COLLAGEN SUPER MASK
Menyegarkan & Menghilangkan lingkaran hitam bawah mata & Meremajakan Sekeliling Mata Anda

KANDUNGAN UTAMA: natural extracts, purrified water, collagen, hyaluronic acid, provitamin b5, cell growth factor

KHASIAT PRODUK:
- membekalkan supplemen collagen protein kepada kawasan sekitar mata, menjadikan mata dan kawasan sekeliling mata anda sihat dan segar
- menjadikan kulit sekitar mata lembap dan tegang
- membantu mengurangkan garis garis halus sekitar mata
- membantu mengurangkan kesembapan mata @ eye-bag
- membantu mengurangkan kesan hitam di bawah mata
- menjadikan mata dan kulit di sekitar mata sihat dan segar.
-merawat kesembapan mata,
-melembapkan kulit keliling mata(moisturize)
-mencegah kedutan kulit
-diperkaya dengan plant collagen dan serbuk mata.
-merawat mata yang keletihan

SIAPA PERLU MEGUNAKAN EYE COLLAGEN SUPER MASK?
- Mereka yang kurang tidur
- Mereka yang selalu menghadap komputer, tv atau mesin pada kadar yang lama dan berterusan
- Mereka yang selalu membaca, menulis, memandu, etc pada kadar lama dan berterusan sehingga mata letih dan lesu
- Mereka yang ingin mengurangkan garis garis halus disekitar mata
- Mereka yang inginkan penampilan wajah dan mata yang menarik

CARA GUNA:
1. Cuci Muka
2. Buka Pek Eye Collagen Super Mask, ambil eye mask, pejam mata dan lekatkan di bawah mata
3. Biarkan selama 1 ke 2 jam.
4. Tanggalkan dan buang selepas itu (tidak boleh digunakan semula)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.