Selasa, 19 Februari 2013

kolagen rumpai laut sabah


100% PURE COLLAGEN MARINE (100% IBU COLLAGEN ASLI)TERBUKTI DAPAT MEMBAIKPULIH STRUKTUR KULIT DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

IBU COLLAGEN /RUMPAI LAUT/PURE MARINE COLLAGEN /SEA BIRD NEST @  DIKENALI SARANG BURUNG LAUT OLEH MASYARAKAT CINA


Haaaaaaaaaa ini dia item hot di pasaran…ibu collagen..biasa la kan kita dengar collagen ni…pompuan la especially…wanita dan kecantikan tak dapat dipisahkan…betul laa kata org..muka tak lawa tak pe..asalkan kulit lawa…bila kulit lawa…terus nampak berseri…calit make-up sikit pon dah lawa…tp kalo muka lawa pon..kulit berjerawat or kusam…pakai make-up pon tak cantik. Maka sebut je apa yg boleh buat kulit kita lawa ada yang sanggup berhabis kerananya…almaklumlah collagen yang ada di pasaran bukan nye murah…beratus-ratus reganya sekotak…itu pon beratus bukan utk sebulan..tp ada yg hanya stok utk dua minggu je…yg jenis extrak mmg byk ada yg terbukti berkesan...tp mahal la sikit..yg jenis ada tambahan dlm minuman dlm sachet tu tak diketahui berapa byk kandungan collagen dlm tu...kalo kite berkemampuan..terlebih duit gitu..ok je kan beli yg mahal tuu..janji berkesan so puas hati..kalo tak berhabis utk diri sendiri utk sapa lagi..tp jika ada pilihan lain yg asli pulak tu..kena plak harga nya mmg terbaik..cantek laa kann....memperkenalkan..tadaaaaaaaaaaaaaa….….pure marin collagen yang terhot dipasaran skrg…mmg hot sebab sampaikan stok cepat habis…boleh digunakan tanpa was-was sebab 100% asli tanpa campuran bahan pengawet , bhn kimia yang berbahaya atau diragui..fresh from the sea…boleh diconsume dengan confident  sebab 100% halal. TIada side effect yang buruk melainkan kulit makin cerah, licin, tegang dan cantik.


Rumpai Laut Gred A ini adalah rumpai laut berkualiti tinggi dari Semporna, Sabah dan telahpun digunakan dalam industri kosmetik, skincare, makanan ringan dan lain-lain. Ia telah dikeringkan terlebih dahulu dan siap sedia digunakan sebagai terapi kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran. Produk yang sangat diperlukan dan dikehendaki oleh orang ramai terutamanya wanita yang mementingkan penampilan tubuh dan dalaman yang terbaik dalam pasaran ketika ini.
Rumpai Laut (Seaweed) Gred A ini adalah spesis Euchema Cottonii atau Euchema Kappayachus Alvarezi. Rumpai Laut jenis ini mempunyai jumlah kepekatan kolagen yang tinggi dan juga dikenali sebagai Pure Marine Collagen. Seperti yang disiarkan dalam rancangan Nona di TV3 pada 20 Mei 2012 lalu, spesis Rumpai Laut ini adalah Keempat terbaik didunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI