SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS

SET KERONSANG HARGA BORONG RM 70 TIDAK TERMASUK KOS POS
keronsang liza mutiara sabah

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI

Ahad, 19 Disember 2010

Apam gula hangus


bahannye:

gula pasir 1 cawan d hanguskn smpai bwarna coklat ( klu akak wat kekadang warna hitam.klu x biasa jgn wat kang pahit ckop lah sekadar warna coklat ek)
bila dh cair masukkn 1 cawan air.dn masak smpai gula hangus x beketul lg..sedia untuk d sejukkn

panaskan kukusan dulu yek, manakala acuan d sapu minyak spaya x melekat .
bahannya:
2 cawan tpong gndum d ayak dgn 1 sudu teh soda barkabinat dn 1 sudu teh baking powder 2x ( spaya lg halus dn gebu)
1 sudu besar tp jgn lak penuh 3 biji telur
1 cawan gula halus

caranye:
mixer telur, gula halus dn ovalette sampai gebu dlm 5 minit.pastu masukkn gula hangus yg telah d sejukkn, kacau rata.pastu masukkn tepong gndum yg telah d ayak dgn soda bekarbinat dn baking powder.masukkn dlm acuan tp jgn terlalu penuh tau, dn kukus lah dlm 30 minit @ lebih.pastu bila nk kukus semula adunan yg sterusnye, pastikan tutup kukus tu d lap kering supaya air x menitik ats apam tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.