Ahad, 3 Mac 2013

rumpai laut berupaya mengurangkan lemak di perut

Selebriti Doktor Rekomen Mengurangkan Lemak DI Perut dengan Rumpai Laut

(EmaxHealth) penyelidikan sebelum saintifik dalam kajian haiwan telah menunjukkan bahawa komponen antioksidan rumpai laut coklat yang dipanggil "Fucoxanthin" mempunyai kebolehan membakar lemak yang kuat, tetapi juga menyatakan bahawa seseorang individu tidak dapat cukup makan rumpai laut untuk mencapai keputusan yang berfaedah.

Fucoxanthin dan pembakaran lemak

Beberapa tahun lalu, penyelidik melaporkan pada Mesyuarat 232 Kebangsaan Persatuan Kimia Amerika di San Francisco, penemuan mereka bahawa antioksidan fucoxanthin boleh menyebabkan tikus untuk kehilangan sejumlah besar berat dalam masa yang singkat. Fucoxanthin ditemui dalam rumput laut coklat yang dikenali umum sebagai "wakame" dalam masakan Asia. Para penyelidik ditentukan bahawa fucoxanthin muncul untuk meningkatkan sintesis protein utama yang terlibat dalam metabolisme lemak, menyebabkan lemak lebur dalam tikus yang obes.



Pada episod baru-baru ini menunjukkan Dr Oz, Dr Oz memberitahu penonton bahawa "Brown rumpai laut mempunyai kuasa yang kuat untuk membakar lemak perut," . Beliau bercakap secara ringkas tentang bagaimana rumpai laut coklat mengandungi antioksidan aktif fucoxanthin dan apa penyelidikan klinikal telah ditunjukkan dalam keupayaan untuk melawan lemak pada manusia.

"Dalam satu kajian 16-minggu, orang-orang yang mengambil makanan tambahan ini dibakar lebih banyak kalori apabila mereka tidak aktif daripada apa yang diharapkan. Dan anda tahu apa? Bukan sahaja mereka kehilangan lemak badan, tetapi mereka juga kehilangan lemak hati dan ditetapkan sesetengah lemak dalam aliran darah mereka terlalu. Jadi, mereka mendapat kolesterol mereka menuju ke arah yang betul, "kata Dr Oz. Beliau menjelaskan bahawa fucoxanthin berfungsi dengan meningkatkan metabolisme sel, yang seterusnya membakar lemak.

Walau bagaimanapun, Dr Oz juga memberitahu penonton bahawa banyak lagi yang boleh dilakukan untuk meningkatkan metabolisme anda lebih tinggi berbanding dengan fucoxanthin sahaja. "Jika anda sepasang likuoris hitam dengan rumpai laut coklat, ia sebenarnya mempunyai impak yang besar kerana ia mempercepatkan manfaat fucoxanthin," kata Dr Oz. "Dalam kajian di mana mereka menggunakan kombinasi ini, orang kehilangan sehingga paun tambahan setiap minggu, yang menambah sehingga agak cepat."

Dr Oz mencadangkan bahawa anda mengambil 2 ml (mililiter) ekstrak likuoris hitam dengan tambahan rumpai laut coklat sekali sehari; bagaimanapun, jika anda mempunyai tekanan darah tinggi dia memberi amaran kepada penonton bahawa mereka harus melangkau likuoris hitam kerana likuoris hitam telah dijumpai untuk meningkatkan tekanan darah sedikit.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai berjuang perut lemak membaca makanan perut terbaik rata Dr Oz dan bagaimana makan protein tenusu boleh menjadi kunci ke arah kehilangan lemak perut.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI