Jumaat, 19 Oktober 2012

Bedak compact PIXY


bedak pixy ikshan dari pakcik Google



Sekarang ni kecoh di internet dengan fenomena bedak compact jenama Pixy yang yg di perbuat dari negara Indonesia.setelah di beritahu oleh adik saya puan zila, maka saya pon teruja jugak nak try, akhirnye saya sudah pon memilikinya..wahh..betol sperti cerita adik dan rakan2 blogger yg lain, bedak compact ni betol2 menakjubkan..kulit muka saya jadi cantik, gebu dan bekilat pula sperti memakai produk dan mekup mahal2 lak.pixy juga betindak sebagai fondation sebab tu way cake, ada dua funggsinya betindak sebagai alas bedak juga.tak perlu lagi nak pakai fondatoin ke, conceler dan bedak debu..rimassss mak...pakai pixy dah cukup, kulit betahan cantik sampai ke malam tau.ak tidur tu jangan lupa lak cuci muka.

macam saya pulak memang jenis tak suka bemekup, hanya pakai sublock atau krim siang je ketika di rumah, nak keluar pon sama, cume tepek2 sikit bedak compact avon, tapi kekadang tu bila berpeluh , compact avon tu jadi cair, peluh tu masuk mata pergghh!!..pedihhh.

sekarnag ni saya dah tolak avon tu jauh2....hahaahaa..dengan ade nya Pixy saya boleh mengunakan ketika dirumah sebab ianya ringan dan makin berpeluh bedak ni makin sebati dengan kulit kita..jadi gebus dan besinar2 sebijik macam artis indon.kekekekeeke

bedak compact Pixy boleh di dapati di Mydin, Guardian, Watson dan toko2 jamu.ada juga di jual di internet , tapi pastikan ia ORI yek.bedak ni berbau sedikit herba, saya beli di Watson dengan harga sabah/sarawak rm 16.90...murahkn? kalau bedak compact Avon pon dah rm 20 lebih tapi tak berbaloi2..

oklah samapi sini saja saya sembang2 pasal Pixy...kepada Anda yang nak mencuba boleh lah try, banyak pilihan , boleh pilih yg bersesuaian dengan kulit anda.jangan lak kulit kita yg gelap, kita guna natural white, kang jadi mcm "hantu cina lak..hehehehe


  • Oriental Yellow - kulit cerah / kuning langsat
  • Golden Beige    - kulit sedikit cerah
  • Natural White   - kulit cerah
  • Yellow Beige     - kulit kuning langsat
  • Tropical Beige   - kulit gelap(yg ni sesuai untuk c gadis saya...)
  • Natural Beige   - kulit sederhana gelap (saya guna, walaupon sederhana gelap, tapi bula dah sapu kat muka, emmmmm nampak cerah berseri je)


  • Ivory - kulit yang kemerahan kuning langsat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI