Sabtu, 22 April 2017

gelang mutiara sabah murah


Alhamdulilah..oder tak putus2 masuk setiap hari lagi2 nak menjelang Ramadhan yg akan tiba nanti ,ramai memgambil kesempatan mencari pendapatan sampingan dgn menjual perhiasan mutiara asli sabah

 Bermula tengahri sampai lewat malam kakza dan anak2 sedaya upaya menyiap kan tempahan2 yg pelangan2 dah bayar secepat mungkin.
Fast action fast result kata omputih.

Alhamdulilah parcel2 pelangan selamat tiba pada pelangan dgn keadaan selamat.

Pada yg nak memborong perhiasan mutiara sabah seperti gelang mutiara
Kerongsang
Butang baju melayu
Hubungi je kakza melalui whatsup je kakza 019-8013761

Kakza bekal kn untuk pemborong2 perhiasan mutiara sabah seperti ➡
▶  Butang baju melayu  mutiara sabah original rm 65 untuk 12 set
▶ kerongsang mutiara original sabah rm 65 untuk 12 set

▶kerongsang exclusive ibu & anak rm 85 untuk 10 kotak

▶gelang mutiara sabah rm 15  seutas minima 10

▶pin hijab / shawl rm 50 untuk 24 batang

Postage kesemenanjung dan sarawak ikut berat. Bawah 500gm rm 10

Korang pilih je antara di atas mana2 korang nak test jual.
#mutiarasabah
#pembekalperhiasanmutiarasabah
#pemborongmutiarasabah
#broochmutiara
#kerongsangmutiara
#gelangmutiara
#pandoramutiara
#trustedseller























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI