Jumaat, 3 Oktober 2014

pemborong mutiara sabah

Assalamualaikom..nak mutiara cantik2?? Tak perlu datang ke sabah,skrg semua dah senang dan mudah hanya berurusan dalam talian ,sms,whatsupp dan facebook je.   Ok saya nk promote dulu ye.hehehe.selain minat masak nemasak ni,saya pon minat aktiviti  kraftangan .alhamdulilah skrg saya dah buat sendiri perhiasan2 mutiara dan kristal ni.dulu2 masa start bisnes saya hanya beli je dengan pemborong lain,harga dulu2 pon agak mahal.al.maklum lah beli dan jual semula.alhamdulilah skrg dah  pndai buat sendiri harga2 perhiasan mutiara pon dah dapat jual murah.pada pengunjung2 yg nak memborong..boleh lah sms/whatsupp saya 019-8013761 liza.lagi senang berurusan di whatsupp @fb saya boleh tengok patern2 terkini..add ye fb saya liza mutiara sabah.ok pnjng lak saya beceloteh..jom cuci2 mata tgok perhiasan2 mutiara saya.murah2 je ye..keronsang harga yg single  ni hnya rm55untuk sedozen ada 12 unit.hrga untk full set ada pin bahu kiri kanan ni hnya rm 70 je ada 12 set.kesemua design2 ni boleh di campor2.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI