Rabu, 17 April 2013

betol ke rumpai laut tiada kolagen??

ADAKAH RUMPAI LAUT TIDAK MENGANDUNGI MENGANDUNGI KOLEGEN???

JAWAPANYA PALING TEPAT 


isu Satu blog buat kenyataan mengenai rumpai laut yg tidak mengandungi protien (kolagen),hanyalah satu teknk buruk dalam perniagaan . kehadiran rumpai laut mentah dalam pasaran menyebabkan byk produk collagen tidak jalan ..pengusaha2 produk2 kesihatan di pasaran  bersaing hebat dengan rumpai laut mentah yang menjadi pemintaan tertinggi di pasaran sekarang.maka macam2 cerita mengenai rumpai laut yang di perkatakan sejak akhir2 ini.pada pengguna2 setia rumpai laut  , mereka memang ignorekn dengan cerita2 sbb kerana rumpai laut lah, kesihatan mereka bertambah baik, kulit mula cerah  dan kembali tegang .hanya mengunakan rumpai laut mereka tidak lagi perlu  menghabiskan kewangan untuk membeli ubatan2 dn supliment2 yg ada di pasaran yang kita sendiri ketauhi harganya amat mahal  hingga ada yang mencecah ribuan ringgit.

Bukti yg menyatakan Rumpai Laut membantu mengekalkan kolagen dlm kulit-Dr Muta Harah Zakaria.. Pensyarah Jabatan Akuakultur Fakulti Pertanian, UPM



Sumber:Berita Harian.
Isnin, 15hb April 2013
petikannya:
"rumpai laut mengandungi kandungan mineral,asid amino dan beta karotein yang tinggi bagi membantu mengekalkan KOLEGEN dalam kulit"..
Bukti yg menyatakan Rumpai Laut membantu mengekalkan kolagen dlm kulit-Dr Muta Harah Zakaria.. Pensyarah
Jabatan Akuakultur Fakulti Pertanian, UPM

Sumber:Berita Harian.
Isnin, 15hb April 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

setiap pertanyaan boleh whatssup atau sms saya 019-8013761 terima kasih

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

KALAU DAH BEKENAN, JOM ORDER

Jom Shopping di facebook..
Pilihan di tangan anda.
Pilih,order,beli dan guna.
CARA-CARA ORDER
1-PILIH BARANG
2-Whatsupp 019-8013761 @ mesej FB
@ SMS SAYA 019-8013761
3-DAH TRANSFER..SILA SERTAKAN BUKTI PEMBAYARAN melalui vWhatsupp atau pon sya chek terus di internet banking
4-SAYA TERIMA DUIT..BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER.
JIKA ANDA TRANSFER DARI BANK LAIN KE BANK LAIN CONTOH CIMB - MAYBANK.. SILA SERTAKAN RESIT/ BUKTI PEMBAYARAN.. SEBAB INI AKAN MENGAMBIL MASA 3 HARI BEKERJA BARU MASUK BANK SAYA..KEMUDIAN BARU SAYA AKAN PROCEED ORDER YEA
5-LEPAS TU BARU SAYA POS
6- LEPAS POS SAYA AKAN SMS NUM TRACKING POS LAJU
DAN UPDATE DI WALL FB
untuk cek status brang anda blh cek di sini k >>http://www.poslaju.com.my/track.aspx << .. just masukkan tracking num anda.. ^^TERIMA KASI